Voorbeeld schema's

Hieronder zie je een voorbeeld van een sportschema van 3 oefeningen.

 

Wat krijg je bij een sportschema?

 

- Naam van de oefening.

- Hoeveel sets je moet uitvoeren.

- Tussen hoeveel herhalingen je kan kiezen. Deze keuze hangt van jou af wat jij die dag wil/kan uitvoeren. Je kunt hiervoor kiezen om meer gewicht en minder herhalingen te doen (Spieropbouw). Of om meer herhalingen en minder gewicht uit te voeren (Fat burning). 

- Een afbeelding van de betreffende oefening.

- Een korte beschrijving/ belangrijke punten om op te letten tijdens deze oefening.

- Tussen hoeveel kilo jij aan kan. De gewichten die daarbij staan zijn richtlijnen! Heb je een mindere dag kan je wat kilo's eraf halen. Heb je een goeie dag zet je er wat kilo's bij op! 

 

 

Hieronder zie je een voorbeeld voedingsschema van 2 dagen als:

Wat krijg je bij een voedingsschema?

 

- Een uitgebreide samenvatting per dag van wat je kan en mag eten.

- Het voedingsschema is volledig op jou wensen gemaakt! 

- Je kunt kiezen voor een 1 week voedingsschema of een traject van 6 weken. hierbij krijg je voor 3x voor 2 weken een voedingsschema en bespreken we na de 2 weken wat er eventueel veranderd kan worden en hoe het gaat!

- Je krijgt persoonlijke online hulp van mij!